fbpx

VIIKKOAIKATAULU


Aika / Päivä
Ma
Ti
Ke
To
Pe
La
Su
6:30

WOD

WOD

WOD

7:30

Vuorovesi

Vuorovesi

Vuorovesi

9:00

Vuorovesi

WOD

WOD

Avovesi

Avovesi

10:00

WOD

WOD

WOD

Avovesi

Avovesi

11:00

Pitkä

12:00

13:00

14:00

15:00

16:00

Kipparit

Kipparit

17:00

Painonnosto

WOD

WOD

Avovesi

WOD

18:00

WOD

Avovesi

WOD

WOD

WOD

19:00

WOD

WOD

Avovesi

WOD

Avovesi

20:00

Kisaryhmä

*Vuorovesi = omatoimi, valmentaja ei paikalla, avovesi = omatoimi, valmentaja paikalla, kipparit = lapset ja nuoret, pitkä = endurance

*Pidätämme mahdollisuuden tarvittaessa muuttaa aikataulua. Kannattaa aika ajoin tarkistaa muutokset esimerkiksi täältä!

VIIKKOAIKATAULU


Maanantai

WOD 10:00
Painonnosto 17:00
WOD 18:00
WOD 19:00
Kisaryhmä 20:00

Tiistai

WOD 6:30
Vuorovesi 7:30
Vuorovesi 9:00
WOD 10:00
Kipparit 16:00
WOD 17:00
Avovesi 18:00
WOD 19:00

Keskiviikko

WOD 6:30
Vuorovesi 7:30
WOD 9:00
WOD 17:00
WOD 18:00
Avovesi 19:00

Torstai

WOD 10:00
Avovesi 17:00
WOD 18:00
WOD 19:00

Perjantai

WOD 6:30
Vuorovesi 7:30
WOD 9:00
Kipparit 16:00
WOD 17:00
WOD 18:00
Vuorovesi 19:00

Lauantai

Avovesi 9:00
Avovesi 10:00

Sunnuntai

Avovesi 9:00
Avovesi 10:00
Sunnuntain Pitkä 11:00

*Vuorovesi = omatoimi, valmentaja ei paikalla, avovesi = omatoimi, valmentaja paikalla, kipparit = lapset ja nuoret, pitkä = endurance

*Pidätämme mahdollisuuden tarvittaessa muuttaa aikataulua. Kannattaa aika ajoin tarkistaa muutokset esimerkiksi täältä!

Tuntikuvaukset


WOD

WOD – Päivän treeni

Workout of the day, WOD on päivittäin vaihtuva, ohjelmointiamme seuraileva ”päivän treeni”, jonka voit käydä tekemässä mihin tahansa aikaan kun WODeja pidetään!


KIPPARIT

Lapset ja nuoret

Lasten ja nuorten CrossFit tunneilla tehdään monipuolisia treenejä ikäryhmälle soveltuvalla tavalla. Harjoittelemme erilaisia taitoja ja parannamme voimaa, liikkuvuutta ja hapenottokykyä. Tunnit on suunniteltu mielekkäiksi ja turvallisiksi.

Tuntien tärkein tavoite on tarjota kiva liikuntaharrastus kaiken tasoisille ja kuntoisille liikkujille. Tunnit sopivat muiden lajien oheisharjoitteluksi tai ainoaksi harrastukseksi. Lasten ja nuorten tunnit ovat suunnattu 10-15-vuotiaille.


AVOVESI

Avovesi – omatoimi, valmentaja paikalla

Aika omatoimiharjoittelulle – tänne saa tulla kaikki treenailemaan esimerkiksi tekniikoita tai tekemään välistä jääneitä WODeja. Valmentaja on paikalla ja käytettävissä.


VUOROVESI

Vuorovesi – omatoimi, ilman valmentajaa

Aika omatoimiharjoittelulle – tänne saa tulla kaikki treenailemaan esimerkiksi tekniikoita tai tekemään välistä jääneitä WODeja. Ovet ovat auki, mutta valmentaja ei ole paikalla, tai hän touhailee omia treenejään.


KISARYHMÄ

Kisaryhmä – ”Made in CF Rannikko”

Kisaryhmä on tarkoitettu CrossFitissa kilpaileville ja kilpailuihin tähtääville jäsenillemme.

Kisaryhmä sisältää kerran viikossa ohjatun treenin, jossa käymme läpi kilpailuissa huomioitavia tekniikoita tai taitoja. Tunnin päätteeksi tehdään lajinomainen metcon. Tunnit ohjaa pääsääntöisesti Anni, mutta luvassa on myös vierailevia valmentajia: Omien lajiensa, kuten voimistelun, tai painnonoston erikoisosaajia. Ilmoittautua voi suoraan Annille anni@crossfitrannikko.fi . Anni osaa lajikokemuksesi perusteella suositella, koska kannattaa vielä hioa perustekniikoita normaaleissa WODeissa, ja koska on hyvä aika lisätä kisaryhmä viikko-ohjelmaasi.

Mukaan mahtuu 16 jäsentä ja hinta on 12€/kk


PAINONNOSTO

Painonnosto

Painonnostotunneilla pureudutaan tarkemmin painonnostotekniikoihin: Tempaukseen, rinnallevetoon ja ylöstyöntöön. Täällä päästään keskittymään näihin teknisiin liikkeisiin huomattavasti normaaleja WODeja perinpohjaisemmin.


PITKÄ

Sunnuntain pitkä – endurance

Sunnuntain pitkillä tehdään aina jokin matalatempoisempi, pidempi kestävyysharjoitus.